tisdag 3 augusti 2010

Ett äventyr i Norrland.

Det är vad jag ska ha den här veckan. Semestern är här och jag ska åkt till Nämforsen i Västernorrland och gå på Urkult! Det är en folk- och världsmusikfestival för de som inte visste det. En ganska liten och gemytlig festival efter vad jag har hört. Jag har aldrig varit där. Åker med min bästa tjejkompis (som är straight bara så ni vet).

Undrar om det finns några kvinnor för mig där? Lite tältmys vore härligt. Eller lite nattligt bad i forsen. Hångel? Bara lite? Det vore fint.

Så vi hörs efter helgen, kära läsare. Ha det gott.

3 kommentarer:

Malin sa...

Åhhh, jag älskar Urkult, en underbar festival!
Hoppas du får kul!!

HeartBeaT sa...

Nog för att den varma sommaren bringar med sig människor från alla möjliga håll och kanter, men nog tror jag säkert att du kan finna en trevlig kvinna på Urkult. Redan under veckan ser man flator och diverse svårdefinierade människor som äntrar gågatan mitt i stan med stora packningar på ryggen.

Hoppas äventyret i norrland blir en upplevelse värd att minnas:)

J

Lie down in the light sa...

Malin: Lovely! Nu är jag ännu mer pepp!


HeartBeaT: Oh.. låter finfint! Haha! Tack. :D
Du bor där eller?