söndag 11 juli 2010

Nu är jag hemma.

Efter en fruktansvärt svettig kväll på stan. Det var nästan inget folk på det ställe vi var. Men vi satt och babblade och drack några öl ändå. På nästa ställe fick vi knappt plats. Så vi gick vidare och tog en bärs till på ett trist jävla ställe innan hemfärd åt varsitt håll.

När jag kom hem tog jag en sval dusch och ställde mig spritt språngande naken på balkongen och rökte en cigg och reflekterade lite över kvällen. Och min längtan. Jag önskar att jag hade en mjuk leende tjej vid min sida. Kanske kunde vi ta varandra i handen och skita i klockan och promenera ner till viken och ta en nattligt dopp. Njuta skiten ur den kokande sommaren. Jag är så kåt så jag kan vråla. Jag menar inte nödvändigtvis att jag måste knulla bums på en gång. Jag är kittlande nyfiken på de där varsamma första stegen. På den första kyssen. De kramande händerna. Hud som möter hud. Samtal som får en ny ton. Skratt och leenden som gör mig lycklig ända in i själen. Kommer det att hända i sommar?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland är längtan, nyfikenheten och den allra första beröringen det allra bästa:)

Hoppas att det du önskar få bli upplevt

/L

Lie down in the light sa...

Absolut. :) Hoppas jag med.

Honungsbit sa...

Den känslan förstår jag fullt ut. Att bara få se någon i ögonen på det där särskilda sättet, att få vara nära.

Jag hoppas också att du får uppleva det i sommar, och det vill förresten jag med ;)

Lie down in the light sa...

Ja... Det vore fint att uppleva.

Jahaja... ;)