torsdag 1 juli 2010

Och så var det de barnsliga lekarna...

Ofta hör jag tjejer som berättar om hur de lekt oskyldiga sexuella lekar med killar när de var små och och tidigt i puberteten, innan sexdebuten. Det var pussar och kläm på snoppen och gnid i tältet och tafs vid badbryggan. Jag har väldigt ringa erfarenhet av dessa äventyr med killar innan sexdebuten. Hade väl lite pusslekar med min killkusin. Nej, jag lekte med flickor. Vi lekte mamma-pappa-barn. Kille-å-tjej. Vi låg inlåsta på mitt rum, helt nakna ovanpå varandra och gned oss. Vi kysstes som de gjorde på Dallas. Med tungan djupt in i varandras munnar. Vi pussade varandra mellan benen.

När puberteten kom blev jag mest förvirrad och vågade aldrig göra något med varken tjejer eller killar. Min första vuxna kyss med en kille skedde när jag fyllt nitton. Min sexdebut skedde ett par år senare och var väldigt heterosexuell, liksom min fortsatta sexuella utveckling de kommande åren. Vid ett par tillfällen efter det har jag hittat tillbaka till kvinnorna. (Se förra inlägget.) Allt emedan jag fortsatt mitt heteroliv. Känslorna för kvinnor har aldrig svalnat. Ständigt dyker de upp i mina fantasier och drömmar. Och jag känner att jag måste följa de känslorna. Annars blir jag olycklig och aldrig hel.

2 kommentarer:

F.d. Smygflata sa...

Hejsan, hittade hit via din kommentar i min blogg! Ville bara säga att du skriver så det känns ända in i märgen. Jag ska fortsätta läsa om jag får :)

Lie down in the light sa...

Hej igen!
Tack tack å tack. Känner mig hedrad om du vill fortsätta läsa.